Zeynepnaz belki bazilari inanmaz ama dün çagla şikelin programinda çikolatanin faydalari yaziyordu o kadar cok faydasi varmiski zararndan cok faydasi var gozukuyor yinede yanls yonledrms olamyim bende cok cikolata tuketen biriyim 😊😊
Kadın Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı Doç. Dr. Hakan Çoksüer, hamile kadınların haftada 3-4 kez bitter çikolata tüketmesinin bebeğin gelişimine pozitif etki edeceğini söyledi
"Son yıllarda yapılan çalışmalarda bitter çikolata tüketen hamile kadınlarda bebeğin gelişimi daha iyi olduğu yönünde sonuçlar elde edildi. Bitter çikolatanın içinde bulunan teobromin maddesi, özellikle damarları gevşetiyor, insanları rahatlatıyor, damar sertliğini önleyerek hamilelik esnasında gebelik tansiyonu dediğimiz durumdan da koruyor. 😊😊