Durumunuz nedir kızlar. Biz bekliyoruz hala, dün ikindiden beri her adım atışımdan sol kasiğım çok ağrı yapıyor ve belim. Uzanınca ve oturunca Bisi yok ama adım atınca agridan ağlayasım geliyor topalliyorum resmen. Sabah kadın dogum aciline gidicem. Sizce neden böyle oluyor yaşayan varmi ya