htce760 Bebegim erkek ve geceleri çok hareketli hatta dışarıdan bile gözüküyor ama gündüzleri hele ki doktora gittiğimde nst de hiç hareket çıkmıyor o yüzden serum bile verdiler ama çok düşük dediler gündüz hareketlerinin bu denli düşük olması normal mi?
SBsr htce760 merhaba bende de aynı durum var bugün 2 serum takıldı o yüzden. 39+3 üm siz kaç haftalıktınız acaba
EylemAryen Meryem25_25 SBsr bende öyleydim ki halen öyle 40+2 oldum erkek bebek gündüz tık yok ama akşam yerinde durmak bilmiyor nst bağlandığında da tık yoktu girmeden soğuk kahve içip girdim durmak bilmedi. Nst öncesi bebeği baya hareketlendiriyor ama sağlıksız 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Meryem25_25 Benimde aynı canım. Evde kıpır kıpır gece yatarken de ama nts de oynamıyor. İki üç kez belki o da sağ sol döndürüyorlar dye😀 bide biri elini koysa hararet halinde sanki hissediyor oynamıyor çok tuhaf😀😅