19+1 haftalık hamileyim geceleri oldumu normalde de kolay uyuyan biri değilim ama tuhaf bisiler oluyor huzursuzluk mu desem vücudum rahat edemiyor böyle geriliyorum sinirleniyorum yer sanki daş gibi geliyor yattığım yerde rahat edemiyorum halbuki yatağımda yatmayı çok severim geceleri oluyor bu sizde de oluyor mu bu