Doğuma gideceğim gün sabah yazmıştım sizlere hanımlar 42 +6 lık kızım sağ saglim dogdu şükür olsun … Yorumlarinizi az önce okudum hepinize ayrı ayrı tşk ederim… Benim doğumumla alali pek bişey konuşmak yazmak negatif enerji bırakmak istemiyorum .sadece şunu yazayım ölümden döndüm …rabbim doğum yapacak olan kim varsa bir avazda kurtarsın inşallah .