Haticeburak06 Selammm bu gece 34 haftalık olduuukk!! İçimde aslında hiç heyecan yok ama bi sevindimm😂 sizler nasılsınız napıyosunuzz🥳
Canan-_16 Haticeburak06 ya bende çok heyecanlıyım buton için bnm de son 1 hafta 33 oldum bende az kaldı Mayıs annesiyiz ikimizde nasipse
merylii_ Haticeburak06 sağlıkla kavuş canım yavruna, benim uygulamaya göre son 29 ama 14 günüm kaldı. Sezaryen olcam, 3 Mayısta kavuşacağım inşallah oğluma ve aşırı heyecanlıyım🥰🩵🥰
kados2013 Benimde uygulamaya göre 14gun var ama yarın doğum var normal olacak yarın yapalım yatış dedi doktor tam 38haftamiz bitti suan o kadar yorgunum ki korku ve heyecan dan uyuyamıyorum
Esmam_ela25 Haticeburak06 bizede geldi bebek doğdu butonu ama daha erken değil mi aramızda bir gün var 😌
annelik_4 Haticeburak06 başlığı görünce dogurdun sandım aramızda bir kaç gün var hararet basıyor derken doğum değilmiş😂