Bende yalovadayim 3 sene once ozele gitmeme rağmen devlet hastanesinde dogum.yaptim.ve bebek gibi ilgilendi ebeler. Kuzenlerim ozelde yapti ama.benim devlette yattigim oda daha lukstu. Hele simdi yeni yapilan hastanede anne otelini bi gormeden ozele o kadar para vermeyin derim. İkinci dogumumuda devlette yaapcagim. Ozellerde filiz hanim, aybala hanim ve atakentte emel.hanima gitmeme ragmen en guzel.yaklasimi devletteki doktorlardan aldim. Meslek ne olursa olsun once merhamet derim. 🙂