Arkadaşlar herkese selam biz 24 haftalığız teyzeler ama bu bir kaç gündür özellikle bebeğimin hareketleri çok az ve ben aşırı tedirgin oluyorum sizlerin nasıldı? korkmalı mıyım 🥹 Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla zamanında kucağına almayı nasip etsin ve dileyen bekleyen herkese nasip olsun Rabbim yavrularımızı bizlere bağışlasın ben Almanya’da oturuyorum doktoruna sor diyenler olabilir burda Türkiye’de ki gibi özel hastaneler yok bu yüzden doktorla birebir iletişime geçmek pek mümkün değil 🥹 sizin bebişleriniz nasıldı? bu arada dualarınızda bizleri de eksik etmeyi unutmayın Rabbim büyük 🤲🏻🩷