alyamm_33 yazacagım karın gerısı genelınde oluyor gebelıgın enfeksiyon testlerı yaptırın troıtınıze ve sekerınıze baktırın arkadasında boleydı doktor bu testlerı ıstedı ıdrarında bı tık enfeksiyon cıkmıstı bende valla her hafta şaşe tozlar oluyor tek doz onlar dan ıcmeye calısıyorum enfeksiyon a cok musaıtım hemenn kapıyorum😔