Seydanuurr4 Kızlar 6 haftalık hamileyim ayrıca sağ yumurtam da kist var baya büyük doktor çocuk büyükçe ağrı olacağını söyledi ama karnımın içi ve bel kısmımda bıçak saplanır gibi ağrılarım oluyor acile gideyim mi normal mi
Seydanuurr4 Hamilebirisi_06 yok adet ağrısı gibi değil bıçak saplanıyor içimde sanki bide ağrı eşlik ediyor kanama yok 10 dk çok oldu suan durdu hafifledi
Melismelo Bende 6 haftalığım benimde sağ kasığımda sık sık bicak saplanır gibi ağrı giriyor ve az önce bel ağrımda başladı🙄 ama normal diye okumuşdum