Mlklm24 Sevgili annelerim zaman zaman göbek çevremde ağrı oluyor. Sizlerde de olur muydu normal midir? Göbek deliğimin etrafında ağrı acımsı bi rahatsızlık.
Gzdee93 Mlklm24 merhabalar bende 28. Haftamdayım göbek çevremde aynı durum var acı sızı gibi birdaha yaşadınız mı yada doktora gözüktünüz mü yada geçti mi bi kaç güne
Mlklm24 Merhabalar geçiyor hiç endişe etmeyin, normal bir süreçmiş zaten. Herkeste olmuyor ama cilt yapısıyla alaklı sanırım. Bebek büyüdükçe oluyor anladığım kadarıyla