Hanımlar bebek yatağı bebeğin omurga gelişimi için sert olmalı deniyor biz de sert bir yatak aldık. Bebeğim mayısta doğacak ben de yatak üstüne bebeğin çarşafını ve yorganını serer yastıksız yatırırım beşiğinde dedim. Eşim yorgan yumuşak olur diyor siz ne yapıyorsunuz? İncecik çarşaf da çok kuru geldi en kötü battaniye sererim dedim.