12+2 haftalık hamileyim, son 1 aydır iştahsızlık başladı, özellikle akşamları canım hiçbir şey yemek istemiyor, mide bulantısı da eşlik ediyor tabi ama kusma yok. İştahsızlık nasıl biter neler yapabilirim tavsiyesi olan var mı ? Kilo almak yerine kilo veriyorum yemek yiyemediğim için.