Ceylano ben ve görümcem tam 36+5 te doğum yaptık, onun oğlu haftasına uyumluydu küveze girmedi, benim oğlan 32 ye uyumluydu, önlem amaçlı girdi bi iki güne veririz dedi doktor ama sarılığı yüksek olunca bekleyelim dedik 7. Gün aldık . Solunum sıkıntısı veya enfeksiyon, yüksek sarılık gibi rahatsızlıkları yoksa bu haftalarda doğan genelde girmiyor küveze endişe etme 🥰 sağlıkla vaktinde gelsin inşallah