iremdemirr Kızlar randevu aldım gitmeden önce sizlerede sorayım.. Sezaryen olalı 3 ay oldu ama karnımda ki şişlik gitmedi 1-2 haftada bir 3 gün süren kanamalarım oluyor karnımı içeri çekemiyorum sebebi nedir var mı yaşayan