Ezgieki Hanımlar 31. Haftaya girdik çok şükür ama 3-4 haftadır ayaklarım fena şiş durumda. Sizin de şişiyor mu uyguladığınız ve işe yarayan önlemler varsa birbirimizle paylaşalım ☺️
Ebevegebe Ezgieki tuzdan uzak durun , bol sıvı almaya çalışın ve çok fazla ayakta kalmayın, uzandığınız zaman ayaklarınızı yükseltin. Azalacaktır inşallah
Ezgieki Anne18 2 aydır haşlayarak yediğim yumurtaya bile tuz atmıyorum oldukca azalttım ama bu akşam özellikle daha çok şişti:/ yarın tansiyonumu bir kontrol edeceğim teşekkür ediyorum🙏🏻
Ezgieki Ebevegebe ahhh ne mümkün ayakları uzatabilmek, çalışıyorum ama iznime az kaldı başaracağım son aylarda dinlenmeyi 💪🏻