Fatmaa123 Selam kızlar 6+2 hamileyim ayın 8 inde randevum var inş bebeğimi kesenin içinde görürüm kalp atıslarını dinlerim inş dua edin kızlar
Sue Sunadurak sabır edip bekliyecem bi kere boş gebelik nedeniyle kurtaj oldum kesemi gördüm bu daha aynı yaşamaktan korkuyorum o yüzden beklemek ıstiyorum