Brnaa123 benimde çok başım ağrıyordu😩 ilaçta almak istemiyordum fakat dayanamayıp içiyordum geçirmiyordu hafifletiyordu ve 3gün agrısı azalmadan devam ediyordu. Ben bezi ıslatıp biraz dondurucuda dondurup başımın agrıyan bölgesine koyuyordum. Birde masaj kremi vardı mentollü onuda kullanıyordum oda iyi geliyordu. masaj kremiyle eşim kafama masaj yapıyordu. Geçmiyordu ama hafif ağrı oluyordu 😩 belli bi haftadan sonra geçti çok şükür ama agrıdıgında oturup agladıgım zamanlarda oluyordu maalesef