cerennncee Kızlar merhaba 34.haftadayım çok kilo da almadım ama ayaklarımın altı o kadar ağrıyor ki size anlatamam 10 dk ayakta duramıyorum illa yürümem ya da uzanmam gerek :( var mı böyle ayak dibi ağrısı yaşayan