Sonkayalar Kızlar civilde 25 lira emzirme atletleri destekli külotlarda 11 lıra ben ıkı atlet bır külot aldım ıyımı bılmıyorum hep 40-50 dendı bana atlete uygun gelınce aldım
balinannesi20 Sonkayalar bende 30 tlye emzirme sütyeni gördüm içi süngerli mi acaba onların yoksa diğerleri gibi penye mi bilginiz var mı🤔
Sonkayalar balinannesi20 emzırme sutuenı almıstım ebebekten daha evvel canım 15 e sungersızdı atlerde galıba sungersızdır