Kızlar 35+5 haftalığım dünden beri sağ göğsümde hafif ağrı vardı süt doluyor diye düşündüm ama bugün bildiğiniz mastit oldum ya çok canım acıyor bu 3 gebeliğim bütün hamileliğimde sütüm erken geliyor ama hiç ağrı yaşamamıştım bu çok kötü doğumdan sonra mastit olduğumdan biliyorum aynı onun acısı tabi emin değilim ama onun gibi doktora gitmedim duş aldım ovdum biraz yarına kadar geçmezse sabah ilk işim inşallah geçer benim gibi hamilelikte yaşayan varmı yada byle birşey olabilir mi ya bana çok saçma geldi sonuçta daha emzirmedim ki o kadar çok süt dolsun göğsüm