Kızlar eşim normalde günde bir pakete yakın sigara içiyor(du). Bugün itibari ile benim de ısrarımla bebeğimiz için elektronik sigaraya geçti. Ancak şimdi dumanından bişi olmaz diye camı açıp yanımda içiyor 😬 ilk günü olduğu için hevesi kırılmasın diye bişey demek istemiyorum ve tamda emin olamıyorum dumanın bana zarar verip vermediğinden. Netten baktım biraz, elektronik sigara içen gebelerle ilgili çalışmalar var hep. Çıkan duman hemen kaybolup gidiyor aynı zamanda. Vesselam doktorunuzdan bu konu ile ilgili bilgi sahibi oldunuz mu hiç sormak istedim.