gokcen37 Kizlar merhaba 28. Haftadayim istahim ikinci trimesterde iyiydi. Suan 28.haftadayim 1 haftadir zar zor yiyorum resmen zorluyorum bir kase corba yedigimde doydugumu hissediyorum bu normal mi ? Bu durumu yasayan var mi aranizda
snowglobe gokcen37 Allahım bana da nasip et 😂 kusura bakmayın belki size bu halsizlik olarak dönüyordur ama daha fazla kilo almamak için iştahsız olmak isterdim
gokcen37 61fragnat bende de ayni durum var kahvalti en sevdigim ögün normalin uzerinde yerim simdi istegim yok kullandigim ilaclar mi yapiyor dicem ayni, hormonal mi acaba ya da karnimiz buyudukce mideye baski yaptigindan mi ki?
gokcen37 snowglobe yani halsizlik yapmiyor cunku zorluyorum kendimi yemek icin bu sefer de eksi su geliyor agzima.