Herkes yenidoğanlar hemen kücülüuor az alın diyor diye az almısım hastane çantasını hazırlarken fark ettim evde kıyafet kalmadı nerdeyse 😂 bugün yeniden alısveris yaptım bir tur zıbın ve fermuarlı tulum eklemesi yaptım bir miktar. En kötü fazla olsun eksik olmasın ne yapalım 🥰