Busranurkura 4 aydır yatıyor ve zıplıyor bir sıkıntı yok. Zaten latalar 100 kg ya kadar taşıyabiliyormuş 😁 biz uzun süre kullanacağı için iç yatağını kalın aldık 12 cm olandan gayet memnunum. Eşim önermişti ben pek istememiştim. Ama zaten odamız küçük. Normal tek kişilik yatak alsam odası hep küçük kalacaktı.
Böyle daha iyi oldu isterseniz fotoğraf atabilirim. Fikir olur 😊