s_nur Kızlar merhaba ben 9 haftalık hamileyim 7. Haftamızda kalp atısını duymuştuk ama benim en basından beri hiç belirtim yok başta kasıklarım agrıyordu ama suan o da yok gibi hissediyorum normal mi ?
Cerenglr s_nur normal bende 9 haftadan sonra koku hassasiyeti ve öğürme başlamıştı . Çok rahat geçirdim bir çok kişiye göre sen dahada rahat geçirecek olabilirsin ne güzel ☺️
Hulo2105 s_nur hep aynı korku valla aynısını yaşadım 9. Haftada bütün belirtilerim gitti hatta lekelenmem oldu. Hareketlerini hissedene kadar böyle maalesef. Ben hep kalbi mi durdu diye düşünürdüm. 16 da artık hissedince geçti korkularım❤️
M_glsm s_nur sukur et kiz iyi geciriyosun iste😍 ben cok fenayim 9 haftaligiz bizde mide bulantisi odem bacaq agrisi her sey karman corman🤦🏻♀️ ikinci gebeligim evde bide erkek cocugum var sen dusun suan halimi🫤