zelihapyrz Ablama iğne de yazmıştı diye biliyorum. Çok hareketli iseniz dediğim gibi yatış moduna geçin risk geçene kadar. Ev işleri, yemek vs. İçin eşinizden/ailenizden destek isteyin. Hiçbir şey sizden ve bebeğinizden önemli değil. Beslenmenize dikkat edin. Bir de sonuçlardan emin olmak için bir iki doktora daha gitmenizi öneririm.