Minikuzucuk Kızlar 6 haftalık gebeyim ve karın ağrılarım oluyor bazen sancılı olabiliyor sizlerdede böyle olmuşmuydu
Aleynadelen Minikuzucuk oohoo daha ne sancılar kramplar adet olacakmış gibi hisler olacak korkma kuzucum😂🫶🏻 14+0 oldum o zamanlar ne stresleniyordum bende herşeye sorun var diye ama normal
Leyli_gul Minikuzucuk benimde aynı sizden biraz daha küçüğüz teyzesi ama kramplar kasılmalar yaşıyorum
minikprensinannesiiii Minikuzucuk 5+5deyim Bende de bel ve karın ağrısı oluyor böyle adet sancısı gibi senin ki de mi öyle canım
Minikuzucuk minikprensinannesiiii evet benimde adet sancısı gibi bel ağrımda çok oluyor ama ben belimden ameliyat oldum 6 ay oluyor belki ondandır diye düşünmüştüm
Serendipity16 Minikuzucuk ilk zamanlar aynı adet ağrısı oluyormuş gibi ağrılar olur korkmayın ama kanama lekelenme tarzı şeyler olursa muhakkak hemen acile gidin dönem dönem o ağrılar hep olacak maalesef
Mrvkurt Kızlar ara ara adet sancısı gibi krampla karısık sekilde anlık ağrı giriyor bi 10 saniye içinde geciyor ama cok fena bu normal mi ?
Yektaruken Minikuzucuk bende 6+1 oldum şimdi bile fena ağırdı hatta gün içerinde sanki kasıklarıma kurşun sıkıyorlar peki siz kontrole gittiniz mi
Yektaruken Minikuzucuk çok geçmiş oldun mutlaka onunda bi dezavantajı vardır tetikliyordur hayırlısı olsun inşallah
Ugurhilal Minikuzucuk ilk gebelikte resmen karnımın oyulduğunu hissediyordum çok ağrım olurdu geceleri doktor normal bebek yerleşiyor vücut ilk kez karşılaşıyor vs dedi ikinciye hamileyim öyle ağrılarım olmadı yine de tedbirli olmak lazım