
Kızlar ultrason kağıdım bu sat tarihine göre bebek şuan 8. Haftasında olması gerekirken 5 hafta 6 günlük bugün ama geçen hafta gittiğimde 4+3 de keseyi gördü dün gittim kalp atışı duymak için haftaya gel herşey yolunda sorun yok dedi ama çok korkuyorum geç döllenme olabilir dendi bir iki gün eksik fazla ultrasonda da çıkabilir dedi kan uyuşmazlığı iğne mi de dün oldum haftaya gidicem çok korkuyorum ya