Ruveyda20 Kızlar 37.2 yim karnımda ağrım var normal bi karın ağrısı ama Şuan baya ağrıyor sizce neden oluyor gaz sancısı gibi mi normal ağrı mı hiç anlayamadım
ebru1221_ Doğum belirtilerinde belde, kasıklarda şiddetli ağrı oluyor. Ekstra mide bulantısı, karın ağrısı, kusma olabilir. Sancılar önce ara ara sonrasında sık sık oluyor(5 dk da bir falan) düzenli sancı varsa ve şiddetliyse beklemeyin hiç