eeemiineee Hanımlar berbat diş ağrım var intihap dolu ve çürük sanırım ağrıya dayanamıyorum doktorum minoset ve aqumentin 1000 mg önerdi kullanan oldu mu gebeyken zarar gören oldu mu acaba 24+4
KurabiyeninAnnesi123 eeemiineee hamilelikte bunlar kullanılmiyor diye biliyorm bende ayni durumda gittim hamile oldugum icin müdahale etmedi parol plus verdi onu da zorla verdirdim dayanamiyorm diye dogurana kdr kaplamasız ve agri icinde 9 ayi geçirdim kadın dogumcunuza danışmadan sakin kullanmayn
Gzekrer eeemiineee hamileyken agumentin 1000 lik kullandım yüksek crp den dolayı hala devam ediyor gebeliğim .