Nrokc Merve-metin 1 Nisan sat ovülasyon testi yapmadım ama takvimdeki yumurtlama gününden bir gün sonra aşırı bi akıntı yaşadım ve bir gün sürdü bitti, o gün yumurtladım bence 🤗
4147 Merve-metin benim de sat 5 Nisan ve yumurtlama görmedim ☺️ kendinizi korkutmayın daha vakti var ikimizin de
Nrokc Merve-metin regl döngünüz uzun o zaman dimii yoksa bende yumurtlama takvime göre tabii olalı çok oldu hatta bat’a 2 günüm kaldı gösteriyor
Merve-metin Nrokc bende akıntı olmadı ovülasyon testi yapıyorum daha pik olmadı bakalım hayırlısı ☺️☺️
Merve-metin Nrokc valla Mart ayında da ovülasyon testi yaptım yumurta tam büyümeden çatladı normal adetimden 8 gün önce adet oldu bu ayda daha yumurtlama görmedim bakalım ne zaman görecem
Merve-metin Nrokc dene canım en azından yumurtlama dönemini yakalayıp o ay değerlendirirsen şansın yükselir
Merve-metin 4147 aynen canım daha var vaktimize benim adet döngüm zaten uzun canım 32-35 gün arası oluyorum o yüzden yumurtlamayı da geç görüyorum bakalım hayırlısı artık inşallah bu ay tutar inşallah canım 🤲🏻🤲🏻