Gamze0408 40 çıkınca cocuk kendini toparlar bu kadar huysuz olmaz gazi düzelir gece uykusu az da olsa duzelir diyolar dogru mu kizlar
Yazmelegi_ Gamze0408 valla bende olmadı ama inşallah sizde olur kızım 8 ay 20 günlük hala uykumuz yok
Gamze0408 Yazmelegi_ amann yapmayin ya cok korkuyorum bisey degismeyecek diye benimde kizim var 1 aylik daha yeni oldu
poyrazin_annesi28 Yazmelegi_ Oğlum 11 aylık. 4. Ayda çok zorlandım. 1 ay boyunca gecemiz gündüz olmuştu. 5. Aydan itibaren çok şükür düzeldi. Aynı düzende gidiyoruz. Tabi dış dönemleri yinr zorlanıyoruz uyumakta ama gecici