Melek156 1 ay sonra tüp bebeğe başlicaz inşallah yumurta kalitesini arttırmak için önerilerinize takibim şu an folik asit Q10 ve D vitamini kullanıyorum bunun yanında neler kullanabilirim bitkisel vs
Guldane32 Zeytin yağı ni saklama kabı içine 2 tane incir koyup üstüne geçecek kadar yağ la doldurun hergun aç karına o incir yiyin 🌸
Melek156 Guldane32 yağı her gün değiştireyim mi yoksa yedikten sonra aynı yağa başka incir katim mi bir de dışını yıkıyor musunuz incirin
Emel5805 Bitkisel kullanmayin rahmin yapısıni.bozuyor balık yağı kullanın EPA değeri yüksek olanı Alin Multi vitamin ve folik
Guldane32 Melek156 hayır hergun aynı yağın içine ben yıkmadan koyuyorum bana da çok yakın bir arkadaşım tarif etti bunu çikolata kisti olduğu için hiç yumurtlama görmüyordu bunu böyle hep yapınca doktor demiş ne yedin ne içtin bu kadar büyüdü diye hayret etmiş
Melek156 Guldane32 benim çikolata kistim var ama doktor çok küçük bize hiç engeli yok ama yumurta kaliteni daha da arttıralım dedi daha fazla embriyo oluşsun diye inşallah bende faydasını görürüm normal zamanda da yumurtlama görüyorum doğal yumurta takibi yapılmıştı o zaman 20mm yumurta gelişmişti
Guldane32 Melek156 inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız rabbim bizlere de anne olmayı nasıp etsin ama deneyin derim çok faydasını görüyorsunuz