1_Pandackk ilk çocuğum 36, ikinci 27( vefat etti) üçüncü 29 haftalık doğdu. Bir kere erken doğum olunca sonrasındaki her doğum için erken doğum riski artıyormuş. Şuan 4. gebeliğim perinatoloji takipliyim. 20. Haftam şükür diğer gebeliklerimde yaşadığım hiçbir sorunu yaşamadım ( düşük riski, parça düşürme vs.) gayet sağlıklı güzel geçiyo. En büyük sebep stres bence hiçbir şeyi takmayıp stres yapmayınca normal akışında ilerliyor şuan veryansın moddayım 😂 herşeye amannnn deyip geçiyorum işe yarıyor 😂 tabi doktorum devamlı detaylı kontrol yapıyor normal gebeliğe göre elimden geldiğince ayakta kalmamaya çalışıyorum bu imkansız tabi ama dinlenmeye çalışıyorum sürekli