basakc36 Evet kesinlikle zaten detaylı ultrasyon da sıkıntı çıkarsa vs en kesin sonuç rapid nipt testi oluyormuş devlet hastanelerine çok da güven olmuyor ilgi de çok yok bir kere de olsa imkanı olan tek bir doktorla kalmayıp gitmeli bence ben tekrar özele geçiş yaptım ve sabit kalacağım kesin karar benim gibi günlerce şüpheyle endişeyle korkuyla sıkıntılı bi süreç geçirmenizi istemem sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah