Merbaba daha önce dogum yapmış sevgili anneler bugun 37 haftaya giriş yaptim ve bugün kızım aşırı haraketli hiç durmuyo yerinde rahim bölgesinde ve sol alt karnımda oynuyor daha cok daha önce bu kadar fazla oynadığına şahit olmadim haraketli bi bebek ama bugün çok fazla hani som zamanlarda kasıklara iner derler ya rahim bölgem hani adet sancimizda agriyan yer orda kizim haraketli kasik sayılmıyor heralde arada az da olsa adet sancısınin en az versiyonu sancı ve az da olsa belde yanmali ağrı bebek mi geliyo acaba