_b-e_ Saçlarım aşırı dökülüyor 17 haftalık gebeyim saç dökülmesi için ürün kullanmalımıyım bebege zararı olur mu ? sizler kullanıyormusunuz kullanıyor iseniz markaları nedir neler tavsiye edersiniz ?
zeynep_c _b-e_ 20 haftadan sonra hiç dökülmeyecek saçların aksine çok gürleşecek. ben de 20 haftaya kadar çok saç döktüm ama maşallah sonra hiç dökülmedi. son aylarda çok sağlıklı oluyor saçlar. biraz daha sabret kendisi düzene girecek :) öyle oluyormuş herkese
Firstpreg _b-e_ Benim de 25. haftaya kadar döküldü, meğerse demir eksikliğim varmış. Kan değerlerinize baktırdınız mı?
Dolphin16 _b-e_ ilk başlarda olur hormonlar değiştiği için sonra duruyor aksine gürleşiyor . Asıl dökülmeyi doğumdan sonra yaşıyorsun ben 3 ay oldu doğum yapalı şimdi başladı dökülmeye saçlarım aşırı şekilde .
Sumeyyeky _b-e_ 33. Haftadayım halen dehşet derecede dökülme var sanırım bünyesel bir şey hamilelikte saçlar parlar gürleşir dediler ama bende tam tersi. Saç dökülme karşıtı şampuan kullanıyorum ama etki etmiyor 🥹
_b-e_ zeynep_c bi duş almaya bile korkar oldum resmen saçım kalmadı hissediyorum biriktirsem futbol topu olurdu 😂 Doğumdan sonra ustelık daha çok dökülecek dıyerek însanlar da pıskolojı bozuyor o da cabası
zeynep_c _b-e_ yok ya doğumdan sonra dökülmesi falan abartıyorlar. illa ki saç dökülen bir şey zaten. sen stres yapma düzene girecek hepsi 20 den sonra :)
_b-e_ Firstpreg takvıyelrrım var kullanıyorum demir dahil bı kaç tane ıkı hafta oldu başlayalı halen aynı
seevoolii Benim de saç dökülmem çok arttı. Sivenonun %100 doğal saç serumunu kullanmaya başladım. Yorumları çok güzeldi. Belki sizler de incelemek istersiniz
[silindi] seevoolii merhaba acaba işe yaradı mı serum? Ve de hamileler rahatlıkla kuşlanabilir değil mi
seevoolii [silindi] maalesef düzenli kullanamadığım için faydası hakkında yorum yapamayacağım. Doğal içerikli olduğu için hamilelerin de kullanıma uygun olduğunu düşünüyorum ama yine de doktorunuza danışın isterseniz 🌸