ipeklinaismom Kızlar 6 gün oldu doğum yapalı dişim felaket ağrıyor bugün gittim kanal ve dolgu dedi yan dal açtı randevu kovalıyorum.ama.korkudan da aklım gidiyo doğuma girerken bu kadar korkmadim bitane daha olsa yine doğururum ama bu dis.beni çok korkutuyor