Nasıl gidiyor güzel annelerim Bende 26+2 haftaligiz Kızım olcak 2 tanede Çocuğum var 26 yasindaym yorucu geçiyor hayatım 5 yaşında kızım 3 yaşında oğlum var Eğil kalk Topla bilmem ne yorulyorm karnimda büyük açıkçası Görünüşte 8 aylık gibi duruyor Ebem Karnın assagida gibi karnında büyük duruyor dedi 2 çocuğumdada böyleydi Sizin Nasıl gidiyor hamilelik :)) ♥️♥️😘🌹🌹