Merhabalar ilk gebeligim,8 haftalik hamileyim dün kalp atışı için doktora gittim, kalp sesi gelmedi yani cok az bir ses geldi ancak kalbinin atışını doktorum ekrandan gösterdi iki atis atis arasini ölçtü. Bir sorun yok dedi 3 hafta sonra randevu verdi gelirken kan testleri yaptir dedi sağlık ocağından. Acaba bir sorun olur mu az duyuldu kalbin sesi diye endiselendim ama dakikada 176 kere atiyor dedi bilmiyorum 😔😔