Kızlar ben henüz 21 haftalığım ve idrar kaçırıyorum biraz öncede yaşadım aynı şeyi yani bu normalde son haftalarda bebek baskı yapınca olmuyormu yoksa şimdiden mi baskı yapıyor yada 21. Haftada baskı yapması normal mi erken değil mi ilk hamileliğim ve bilmiyorum 🤷🏻♀️