kızlar en son 3 nisanda regl oldum. iki gündür inanılmaz kasık sancım var regl olcakmışım gibi gaz ve şişkinlik var. bugün randevum vardı doktor tam yumurtlama günün değerlendir mutlaka dedi. ama böyle yumurtlama sancısı olabilir mi ya kasıklarım patlayacak gibi.
regl olmama 13 gün var daha. üstüne görmek böyle bi şey mi