Kızlar bugün 11 + 5 günlüğüz özel doktor takipliyiz . Doktorum bugün cinsiyet için erken bir ay somra geldiğinde dedi ama tahmin istediğimde buda erkek olabilir belki dedi güldü ilk bebişim erkek . Başına böyle bir şey gelip ilerleyen Zamanda değişen doktorun yanıldığı var mı acaba . Evlat ayırmak değil ama bi oğlum olduğu için birde kızım olsun istemiştim sağlıklı olması en önemli şey ama sormak istedim