_tugcee ilk iki ayi zaten yaz olcak e eylul syida muhtemelen yaz sicagi gini olucak gecen yil gibi kisa kollu alsaniz iyi olur genelde kisa kollu giycek cunku. Uzun kollu olarak 3 6 ay ve 6 9 ay alirsaniz daha iyi olur. Oldu da eylulde hava sicak olmadi serin oldu yine kisa kollu zibin giydirirsiniz ustune bi tukum ya da alt ust takim giydiririsinkz zibinla durmaz☺️ ama yazin ortasinda genelde zibinla durur muhtemelen. Ama ilk dogdugunda zibinla tutmayin bebegi, dis ortama alismasi gerek dunyanin isisina alismasi gerek cunku anne karni ile dunyadaki sicaklik syni degil o yuzden bi sure uzun kollu yenidgoan zibin alt ust takim ve battaniyeli sekilde giydirirsiniz baktiniz iyice toparlandi dünyaya alisti sonra zibinla tutarsiniz ama yine bi battaniye olsun mutlaka ustunde. Yazin oenye battaniye degilde muslin battaniye kullanirsaniz cok dahs iyi olur hem terletmez hemde sicakta ebenfin ustune yuk binmez darlanmaz. Muslinin hava aldiran ozelligi var cunku bunu da soylemek istedim☺️