Busra_27_34_ Kızlar 20 haftalık iken doktorum plesantaya yüzü yapışmış bazen bebekler orayı çok sevdiği için yumuşak olduğu için böyle şeyler olduğunu söyledi Var mı başına gelen acaba ne gibi şeyler bekliyor bizi yani hiç yüzünü göremeyecek miyiz 🥺🥺🥲
Ozlmcnn6 Busra_27_34_ en sağlıklısı oymuş plesantası aşağıda olursa yüzünü net görürsünüz her daim ama fiziki olarak gebelikte iyi birşey değil yüzüne görmemeniz aslında plesantanın çok iyi bir yerde oldugunu gösteriyor bizde 4. Aydan sonra hiç göremedik doktor bu şekilde açıkladı🌹
mineoksuz11 İnşallah pozisyonunu değiştirir biz kızımda inanın hiç yüzünü görmedik bir kere döner gibi oldu gözünü seçebildik oda 1-2 sn o kadar şimdi yine hamileyim bunda hep yüzünü görmek tuhaf geliyor 😂
Busra_27_34_ mineoksuz11 ay deme öyle 🥺😁ben ümit ediyorum peki doğumu etkiledi mi 😊doktora sordum etkilemez dedi ama vajinal doğum benim ki
mineoksuz11 Busra_27_34_ inşallah uslu bi bebiş olup gösterir kendini😍 başı hep yukardaydı kızımın hiç doğum pozisyonu almamıştı ağrılarım da olunca sezeryan olmuştum Buda aynı şekilde duruyor şu an. İnşallah kolaylıkla geçer doğumunuz 💖
Busra_27_34_ Ozlmcnn6 yaaa umarım öyledir ilk kızımda çatır çatır gördük yüzünü bu utangaç bir bey çıktı sürekli saklıyor kendini 😁elbet göreceğim kaçış nereye
Busra_27_34_ mineoksuz11 ay inşaallah alır ama problem değil sağlıklı olalimda ikimiz 🥰sağlıcakla gelsin bebiş 🥰❤️
Busra_27_34_ Zeynomsu yok ya ayrılmıyormus daha gelmeden birilerine sarılma ihtiyacı duymuş garibim gelse napariz acaba 😁🤣Aslan burcu erkeği sonuçta ilgi manyağı olacak tabi 😁🤪
susaMom_ Busra_27_34_ Benimki de öyle canım en son 27. Haftada gitmiştim kontrole yüzünü plesantaya koyuyor kapatıyor plesantadan çekince elini kolunu koyuyor 😂 yüzünü yarım yamalak gördük hep
Busra_27_34_ susaMom_ bakalım cumartesi detaylimiz var belki orda görebiliriz 🥲oğlum biraz nazlı çıktı yahu kendini sürekli saklıyor 😁
Zeynomsu Busra_27_34_ aa ilk kez dıyuyorum he deli çocuk ya😅 sağlıklı olsun da kime sarılıyosa sarılsın☺️
susaMom_ Busra_27_34_ Bana da kız diyorlar ama cinsiyetini de göstermedi bacak arası hep kapalı yüzü hep kapalı 😂 napicaz bilmiyorum erkek doğmaz herhalde kapı süsü magnet yaptırmam lazım
maviiiss Busra_27_34_ bizim kızda öyle 34+3 üz bugüne kadar göremedik yüzünü doktorum doğuma kadar değişmez dedi pazartesi kontrol var bakalım görcez mi umudum yok ama ☺️
Busra_27_34_ maviiiss peki doğum şeklini etkiler mi sonuçta doğarsa göreceğiz 😁bide kilosu nasıl kilosunu da etkiliyor mu acaba bilginiz var mı
maviiiss Busra_27_34_ doğum şeklini etkilemiyormuş doktorum öyle söyledi sadece plesanta previa olursa sıkıntıymış Kilosuda iyi çok şükür hep önden gidiyor
Busra_27_34_ Zeynomsu 😁😁😁😁hiç deme ya bende ilk kez duydum başıma gelince anladım nazlı oğlan 😁 Sağlıklı olsun da yine doğduktan sonra bana ve babasına ve ablasına sarilsin 😁içeride de sadece plesantaya sarilsin yerinde dursun 😁😁😁akıllı olsun 😁