Melike_00 Vajinal mantar enfeksiyonu için gebeliğinde nioli yağı kullanan var mı doktorum önermedi. Fitil kullandım geçmedi ilişkide yanma ve ağrı oluyor hala. Ne yapacağım ? Yardım eder misiniz?
ftmm38 Melike_00 ben idrar yolu enfeksiyonu için kullanıyorum doktorum bitkisel sonuçta sıkıntı olmaz dedi bana
Paronayanne Melike_00 canım herkeste farklı etki ediyordur ama benim kasılmalarımı arttırdı baya . Sonuçta her bitkisel olan şeylerde çok masum olmuyor . Bıraktım ben o yüzden
Uykusuzanneee Ben de her ikisi de vardı canım hatta damlattıktan bir süre sonra akıntım oluyordu içerdeki enfeksiyonu falan dışarı attığına inanıyorum
Melike_00 Uykusuzanneee benim doktorum bitkisel tedavilere karşı galiba ne sunsam hayır yapma içme diyor. Dut çayı dediler sonra tansiyonum yükseldi acaba ondan mı olmuş olabilir diye içmeyi bıraktım
Melike_00 Paronayanne katılıyorum size tabii herkeste farklı etki eder ben kekik yağı vardi onu bile damlattim artık çünkü dayanamıyorum artık kekik yağını damlatıp ütüleyip giydim birkaç gün
Paronayanne Melike_00 kekiğide çok önermem çünkü adet sorunum vardı . Düzensiz oluyordum ondan kullandığımda kanamam oluyordu o yüzden dikkatli kullanmayı öneririm
Melike_00 Paronayanne evet kekik zaten hamilelikte yasak. Ama dediğim gibi dayanamıyorum ne varsa yapmak istiyorum. Sirkeli su ile siliyorum geçmiyor
Paronayanne Melike_00 ay canım benim ne kadar çaresiz kalmışsın. Allah yardımcın olsun . Cidden çok zor bir durum
Melike_00 myavocado doktorum bitkisel tedavilere karşı biri. O yüzden bu konuda dinlemeyeceğim galiba en azından damlattiktan sonra çamaşırı havalandirip giyerim öyle yoğun kullanmam diye düşünüyorum. Haftaya detaylı ultrasona gideceğim.