Rkyee huysuz__ neye göre tahmin ediyorsunuz acaba merak ettim :) Hafta da kız dedi özeldeki 13+3 de devlette doktor erkeğe benzetti yarın kesin öğreniriö artık 17+3deyim
Meliha09 Rkyee ay banada 12 haftalık bugün doktorum erkek olabilir dedi bende bi oğlum olduğu için birde kızım olsun istiyorum belki benimkide yanılıyordur öğrenince yarın banada haber verir misiniz🌸
huysuz__ Rkyee nub çıkıntısına bakıyorum da burda göremedim yanılabilirim yani🙈😅 kız denilen haftanın ultrasonu var mı ,12 hafta nub daha belli oluyor yataysa kız demek, dikse erkek
Rkyee Meliha09 benim ilk gebeliğimde de erkek gibi dedi doktor 16 haftada kız oldugu ortaya cıktı yanılma olabiliyor bunda da tam tersi oldu bilmiyorum tabiki haber ederim sağlıkla gelsinler :)
huysuz__ Rkyee canım yaa 11+5 te çıkıntısı net çıkmış yatay duruyo kız demek nuba göre 🙈 sürpriz bebiş her açıda farklı