Arkadaşlar merhaba bugün betam bakıldı 299 çıktı doktor iki üç haftalık dedi. Karın alt bölgemde ara ara hafif batmalar sancılar oluyor,sık tuvalete gitmeye başladım, akıntım çok yok ilk gebelik korkuyorum sorun olcak diye sizde ilk belirtiler nelerdi? Normal mi benim durumum acaba ☺️