Benim arkadaşım şehir hastanesnde doğum yaptı iki ay olacak sanırım ve hiç memnun değilmiş bende gebeyim fkir almak için sordum sakın gitme dedi kendisi 10 gibi doğumdan çıkmış 1.30 da ailesine eşine haber verilmiş ve verilen haber eşiniz yoğun bakımda denilmiş ki gözlem için bi odaya almışlar sadece ilgisizlermiş çatı muayenesi istemiş doktor yapmamış dopum zamanı senin normal doğuma uygun değil demişler ve zorla normal doğum yaptırtmışlar dikiş atışmış dikişleri tutmamış arkadaşımın arkadaşıda yapmış oda memnun değilmiş ben o yüzden düşünmüyorum şehir hastanesi ama yinede belki memnun kalan vardır bunlar benim duyduklarım